Vrácení chybně objednané náplně do tiskárny
Objednali jste si nevhodnou náplň do tiskárny? Můžete ji vrátit a vyměnit za jinou!
Pokud je nepoškozená a v originálním obalu, není to žádný problém. Zboží Vám vyměníme za jiné a to až do 6 měsíců od převzetí zásilky. Za takové zboží Vám bude vráceno 80% jeho pořizovací ceny.
Pokud se jedná o tonerovou kazetu, která byla kompletně vybalena z krabice, ale nebyla s ní ještě vytržena bezpečnostní páska nebo se jedná o inkoustovou kazetu, která ještě nebyla vybalená s vakuového obalu, je možné jejich vrácení za 50% pořizovací ceny.
Pokud se jednalo o zakoupené zboží označené jako [BULK], tedy právě o zboží bez originálního obalu, bude Vám i v tomto případě vráceno 80% pořizovací ceny.
Pokud jste již tonerovou nebo inkoustovou kazetu kompletně rozbalili (tonerová kazeta má vytrženou bezpečnostní pásku nebo inkoustová kazeta je vybalena s vakuového obalu) a vložili nebo se pokusili vložit ji do tiskárny, není již bohužel vrácení nebo její výměna možná.
Jak postupovat při požadavku na výmenu zboží:
Chybně objednanou kazetu prosím vložte zpět do krabičky, ve které byla dodaná (nebo do jiné vhodné krabice), přiložte kopii pořizovacího dokladu (faktury nebo dodacího listu), uveďte za jaký správný typ si přejete kazetu vyměnit a pošlete na níže uvedenou adresu. Obratem po přijetí a kontrole Vám bude založena nová objednávka na správný typ kazety.
Není možné vrátit kazety kompletně rozbalené a již vložené do tiskárny (tedy inkoustové kazety z odkrytou tiskovou hlavou nebo tryskou a tonerové kazety s vytrženou bezpečnostní páskou).
Cena chybně objednané (vrácené) kazety Vám bude započtena a na případný rozdíl vystavena faktura.
Adresa pro zaslání zboží na výměnu:
SALS CZ s.r.o., Václava Petrů 1472, 39301, Pelhřimov